
FAQ
Standaard kan je vanaf 15h de mobilhome ophalen op ons adres. We proberen er steeds voor te zorgen dat er iemand aanwezig is (mezelf of ons kuisteam). Lukt dit niet, dan zal de sleutel in een slot achtergelaten worden en kan je een video bekijken hoe alles werkt. Deze zal je doorgestuurd worden indien nodig. Een uitgebreide handleiding is ook beschikbaar. Bij voorkeur doen we ook even snel een Facetime/Whatsapp videocall om zo verder alles grondig uit te leggen.
We kunnen steeds afwijken van de gangbare afspraken indien mogelijk met voorgaande/volgende huurders.
Wens je reeds in de ochtend op te halen vanaf 8h, geef dit dan aan bij reservatie, dan plannen we dit in. Hiervoor rekenen we een supplement van 50% van één nacht. Dit omvat ook het laat binnenbrengen tot 19h (in plaats van 11h in de ochtend).
JIJ ALS KLANT BENT VERANTWOORDELIJK VOOR HET OPNEMEN VAN DE REEDS AANWEZIGE SCHADE.
Wij maken gebruik van een formulier van overdracht waarop we de km-stand, reeds aanwezige schade, ed. op noteren. Loop dit goed door, zo vermijden we discussies achteraf.
Standaard zonder voorafgaande afspraken verwachten we je ten laatste 11h op de laatste dag van je reservatie.
Wens je hiervan af te wijken, geef dit dan aan bij reservatie, zo plannen we dit in. Dit kost 50% van één nacht, zo heb je tot 19h de tijd om de mobilhome terug te brengen. Dit omvat ook het vroeg ophalen.
Een kleine boodschap van waarschuwing:
Deze wagens kosten hopen geld en wij beschermen onze investering zo goed mogelijk en zullen onze tijd nemen om deze grondig te controleren. Maak je dus schade groot of klein, dit zullen we ook aanrekenen. Neem het niet persoonlijk, het is enkel en alleen om onze investeringen te beschermen.
Bij voorkeur is er opnieuw iemand aanwezig om de mobilhome onmiddellijk te controleren op schade, km-stand, vullen van diesel, ad-blue en gas. Het is onze taak als verhuurder om de mobilhome te vergelijken met de staat waarin hij vertrokken is op de dag van afhaal. Komt dit niet overeen dan beschouwen we dit als nieuwe schade aangebracht door jou.
In het geval er niemand aanwezig kan zijn bij aankomst vul je zelf het formulier van overdracht verder aan. Heb je extra schade gemaakt, neem er dan een foto van en laat het ons weten. Bij de eerste mogelijkheid, door mezelf of ons schoonmaak team, zullen wij de mobilhome controleren op schade. Dit kan een aantal dagen duren. Vinden we schade zonder jouw aanwezigheid heb je uiteraard steeds de mogelijkheid dit te komen bekijken. We verplaatsen de mobilhome niet zo lang de controle niet is uitgevoerd en eventuele schade gemeld werd.
